زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور میکردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه میشدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو میکرد که
سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور میکردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه میشدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو میکرد که
تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند
در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه روشهایی برای نوشتن یک پرسشنامه
در یک نظرسنجی مشخص شد وقتی بیشتر افراد به چگونگی بهبود کیفیت سخنرانی فکر می کنند ، اغلب یکی از مهمترین ابزارهایی را که در اختیار دارند
تجزیه و تحلیل رقبا در بازاریابی چگونه است ؟ آیا به دنبال راهی برای بهینه سازی فرایند بازاریابی آنلاین خود هستید ؟ اگر چنین است
تجارت با مصرفکننده (B2C) که مخفف Business to Customer میباشد به فرآیند فروش مستقیم محصولات و خدمات بین مشاغل و مصرف کنندگانی که مصرف کننده