یک اپلیکیشن نظرسنجی آنلاین برای ثبت نظرات، علایق و دیدگاه‌های شما است. فرقی ندارد نظر شما در مورد یک محصول مثبت باشد یا منفی، فقط کافیست نظر خود را با صداقت ثبت کنید. پولر بعنوان بستر نظرسنجی آنلاین در واقع پلی بین شرکت ها و مردم است تا نظر جامعه را به تولیدکنندگان محصولات و ارائه دهندگان خدمات ارجاع دهد و باعث بهبود کیفیت محصولات یا خدمات شود.

اپلیکیشن پولر را نصب کنید.یا از سایت پولر وارد پولر شوید. شماره تلفن خود را وارد کنید و اطلاعات خود را کامل کنید

زمانی که وارد پولر می شوید شما کاربر مهمان پولر هستید و تنها به نظرسنجی ورودی دسترسی دارید. سطح برنزی به نظرسنجی های محدودی در طی ماه دسترسی دارید . سطح نقره ای: شما اطلاعات خود را به درستی تکمیل کرده اید و هویت شما تائید شده است و به نظرسنجی های فعال زیادی دسترسی دارید. سطح طلایی: شما در طی ماه تمام نظرسنجی های فعال را با صداقت پاسخ داده اید و یا 3 دوست خود را با رعایت تمام موارد به پولر دعوت کرده اید. در صورتی که هویت شما تائید شده باشد، در یک ماه آینده، تمام جوایز و امتیازات شما دو برابر اعمال میگردد.

برای این کار لازم است اطلاعات خود را به درستی و کامل مطابق با کارت ملی خود در پولر وارد کنید. در صورت مغایرت لطفا نسبت به ویرایش آن اقدام کنید.
شما با ارتقا سطح خود دسترسی بیشتری به نظرسنجی ها خواهید داشت و جوایز و امتیازهای بیشتری دریافت می‌ کنید و در بازارچه و قرعه کشی می‌توانید استفاده کنید.
با تکمیل صحیح مشخصات و سوالات و پاسخگویی به موقع به نظرسنجی ها می‌توانید سطح خود را ارتقا دهید.برای توضیحات تکمیلی به راهنمای سطوح مراجعه کنید.

هر شخص فقط یک حساب کاربری می‌تواند داشته باشد. عضویت براساس کد ملی هر فرد که منحصر به فرد است، انجام می شود. اطلاعات افراد با کارت ملی آن‌ها تطابق داده می‌شود و در صورت مغایرت اطلاعات، هدایا و جوایز نقدی تحویل نخواهد شد. در نظر داشته باشید از هر تلفن همراه تنها یک حساب کاربری قابل استفاده می باشد.

وارد پولر شوید و گزینه نظرسنجی در صفحه اصلی پولر را بزنید. کمی صبر کنید تا لیست نظرسنجی ها نمایان شود. هم از طریق اپلیکیشن هم از طریق سایت امکان دسترسی به نظرسنجی ها وجود دارد.
شرکت راهبر بازار از سال 1382 با اجرای پروژه های متعدد تحقیقات بازاریابی و انجام نظرسنجی های مختلف از گروه های متنوع مردم سعی دارد دیدگاه ها و خواسته های مصرف کنندگان را بصورت تحلیلی در اختیار تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالاها و خدمات قراردهد. یکی از اقدامات راهبربازار در راستای دستیابی به این هدف، تهیه و تنظیم اپلیکیشن پولر است.
پولر برای شناسایی و ارتباط با کاربران، آن‌ها را با یک شماره تلفن منحصربفرد شناسایی می‌کند. همچنین برای تایید هویت افراد، اطلاعات هویتی افراد شامل نام، و نام خانوادگی، با کد ملی تطبیق داده می‌شود. برخی از سوالات مخصوص گروه سنی یا تحصیلی خاصی است که نیازمند هدفمند شدن پاسخ ها دارد، اطلاعات پروفایل به همین منظور دریافت می‌شود. شما با تکمیل پروفایل، امتیازات بیشتری در نظرسنجی ها دریافت خواهید کرد. برخی از نظرسنجی ها برای گروه مشخصی از پاسخگویان، مثلا گروه سنی یا تحصیلی، طبقه اجتماعی یا جنسیت خاصی طراحی شده اند و نیاز هست که گروه های مشخصی از پاسخگویان به این نظرسنجی ها پاسخ دهند، اطلاعات پروفایل به همین منظور از شما دریافت می‌شود. در صورت عدم ورود صحیح اطلاعات شما در هیچکدام از دسته ها قرار نخواهید گرفت.

بله، شما می‌توانید از طریق پشتیبانی، چت پشتیبانی، تماس تلفنی و یا ایمیل با پشتیبانی در تماس باشید. همچنین می‌توانید در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی از اخبار پولر باخبر شوید.

در نسخه اندروید : شما میتوانید از صفحه “پروفایل”، پس از ویرایش مشخصات دکمه “درخواست ویرایش پروفایل” را بزنید.درخواست شما برای اصلاح ارسال می‌شود و پس از تایید اعمال می‌گردد. در برنامه آیفون و وب: در منو “پیام های من”، گزینه “ارسال پیام”، درخواست تغییر مشخصات را بزنید و تغییرات را بنویسید و ارسال کنید. در خواست شما پس از بررسی در قسمت “پیام های تغییر مشخصات” قابل ملاحظه است.
پس از تکمیل نظرسنجی، امتیاز آن به صورت اتوماتیک برای شما منظور خواهد شد. نظرسنجی هایی که تا انتها پاسخ داده شوند، پیغام تشکر و پایان نظرسنجی ظاهر میشود و شما باید گزینه‌ی “بازگشت به اپلیکیشن” را زده تا نظرسنجی شما تکمیل شده در نظر گرفته شود. در نظر داشته باشید در صورت بی دقتی در پاسخگویی سیستم هوشمند اپلیکشن تشخیص می‌دهد و امتیاز نظرسنجی به شما تعلق نمی‌گیرد.
بله، حتماً همینطور خواهد بود. اطلاعات شخصی شما در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت ، جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش حریم خصوصی مراجعه کنید.
شما با پاسخ گویی به نظرسنجی در یک فرآیند کار گروهی شرکت خواهید کرد که منجر به بهبود کیفیت کالا و خدمات خواهد شد، همچنین به پاس قدردانی از همکاری شما، به ازای هر نظرسنجی امتیازی کسب خواهید کرد که می‌توانید به روش های مختلف از آن استفاده کنید. نتایج نظرسنجی عمومی به صورت آزاد و رایگان از طرف ما و در قالب گزارش منتشر خواهد شد.پاسخ سوالات اختصاصی در اختیار شرکت‌ها یا افرادی که نیازمند این داده ها باشند، قرار می‌گیرد تا به برنامه ریزی های آنها در زمینه های بازاریابی یا بهبود محصولات و خدمات جهت دهد.

شما با پاسخ دادن به نظرسنجی های  امتیاز "تومان" و "پاپاسی "کسب می‌کنید و می‌توانید موجودی خود را در گزینه هایی که در بازارچه به شما پیشنهاد می‌شود خرج کنید.در نظر داشته باشید که برای مشاهده بازارچه باید موجودی بالای 1000 تومان داشته باشیدو سطح دسترسی شما نقره ای یا طلایی باشد.

موجودی حساب کاربری شما صرفا از طریق پیشنهادهایی که در قسمت بازارچه اپلیکیشن پولر به شما ارائه میشود قابل خرج کردن است.

پاپاسی واحد امتیاز نظرسنجی هایی با ارزش غیر ریالی است که میتوان از آنها برای چرخاندن گردونه یا خرید کد تخفیف از بازارچه استفاده کرد. شما با پاسخ دهی به سوالات می‌توانید پاپاسی دریافت کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید جوایز تومانی خود را به پاپاسی تبدیل کنید.هر پاپاسی معادل 100 تومان است.

پولر هر هفته حداقل یک نظرسنجی فعال در روزهای چهارشنبه برای کاربران برنزی، نقره ای و طلایی فعال میکند. درنظر داشته باشید برای ارتقا به سطح نقره ای باید کد ملی صحیح و غیرتکراری ارائه فرمایید.

برای دعوت از دوستان در قسمت اشتراک گذاری لینک را برای دوست خود ارسال کنید. لازم است دوست شما کد معرف را وارد کند. پس از اینکه دوست شما 120 پاپاسی دریافت کرد و هویتشان تائید شود، هدیه شما واریز می‌شود. در نظر داشته باشید روند احراز هویت و تطبیق کد ملی و مشخصات 7 روز کاری زمان خواهد برد.

این پیام به این علت برای شما ارسال شده است که شما در پاسخگویی به نظرسنجی دقت لازم را نداشته اید. سیستم هوشمند پولر امکان تشخیص این موارد را دارد. لطفا درپاسخ های آتی خود دقت لازم را داشته باشید تا امتیاز نظرسنجی ها را دریافت کنید. در صورت بی دقتی مجدد دسترسی شما برای پاسخگویی به نظرسنجی ها مسدود خواهد شد.
در اپلیکیشن اندروید: در منوی پولر، پیام های دریافتی را بزنید و پیام های خود را همراه با پاسخ ملاحظه کنید. همچنین درخواست های پشتیبانی شما در قسمت” مشکلات کاربر” ، گزینه “مشاهده درخواست های قبلی” می‌توانید ملاحظه کنید. در آیفون و وب: در قسمت “پیام های من” گزینه “پیام های دریافتی” را انتخاب کنید. پیام های خود را در این قسمت همراه با پاسخ ملاحظه می‌کنید.

گردونه شانس امکانی جدید در اپلیکیشن پولر است که می توانید با جمع آوری پاپاسی و چرخاندن گردونه جوایز تومانی برنده شوید و در بازارچه استفاده کنید.با هر 100 پاپاسی امکان چرخاندن یک بار گردونه را خواهید داشت. گردونه شانس هیچ گزینه ی پوچی ندارد و در هر صورت برنده خواهید بود.