۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند حتی ۱ روز را سپری کرد … ارتباطات کاری و شخصی، ایمیل‌ها و یا حتی دسترسی به حساب های بانکی و یادآوری جلسات و برنامه های کاربردی و غیره باعث می‌شود که هر شخصی وابستگی بی بدیلی به تلفن همراه خود داشته باشد. شاید بیشترین دلیل وابستگی ما به تلفن هراه مربوط باشد به نرم افزارهایی که نصب کرده ایم که روزانه چندساعت هم وقت مارا درگیر خود می‌کند. تحقیق وب‌سایت  flurrymobile  که در سال ۲۰۱۷ انجام شده نشان می‌دهد که افراد روزانه ۵ ساعت از وقت خود را به استفاده از گوشی موبایل‌شان اختصاص می‌دهند. این یعنی ۳۳درصد از زمانی که خواب نیستیم را با تلفن همراه خود میگذرانیم.

روزانه ۵ ساعت + ۵ دقیقه همراه با موبایل خود باشید!

این ۵ ساعت چه سودی برای ما دارد؟ آیا تمام این ۱۸.۰۰۰ ثانیه که با موبایل وقت گذراندیم را نیاز داشتیم یا صرفا به‌خاطر عادت و یا گذراندن وقت خود به تلفن همراه پناه میبریم؟ اشتباه نکنید. قصد پند و نصیحت کردن نداریم! ما یک پیشنهاد برای شما ارائه می‌کنیم که بتوانید زمانی که با گوشی هوشمند خود می‌گذرانید را با منفعت مالی و معنوی همراه کنید. مدت زمانی که روزانه با تلفن همراه خود سپری می‌کنید را تغییر ندهید و فقط ۵ دقیقه به این زمان اضافه کنید. در ازای این ۵ دقیقه، کمک می‌کنید تا کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌ها بهبود پیدا کند و همچنین شانس برنده شدن جوایز میلیونی را به‌ دست خواهید آورد! این امر با نصب کردن اپلیکیشن نظرسنجی پولر میسر می‌شود.

اپلیکیشن نظرسنجی پولر

پولر یک اپلیکیشن اختصاصی شرکت راهبر بازار است که اختصاصا برای نظرسنجی‌‌های حرفه ای در حوزه تحقیقات بازاریابی طراحی شده است و کلیه نظرسنجی‌ های آن با مجوزهای رسمی انجام می شود. بعد از نصب و عضویت در اپلیکیشن نظرسنجی پولر فقط کافیست به تعدادی پرسشنامه آنلاین با صداقت پاسخ دهید. نظرات شما به عنوان نماینده عامه مردم گردآوری و تحلیل می‌شوند تا در اختیار صاحبان تولیدات و خدمات قرار می‌گیرند تا آن‌ها بتوانند کیفیت کالاها و خدمات خود را بنا به سلایق مصرف کنندگانشان بهبود ببخشند. بعد از شرکت در هر نظرسنجی جایزه آن به موجودی حساب کاربری شما اضافه می‌شود.در نظر داشته باشید که شرکت در نظرسنجی‌های اپلیکیشن پولر تنها یک سرگرمی نیست، گروه‌های  منتخب در حقیقت نماینده‌ی بخش‌هایی از جامعه‌ هستند که با پاسخ‌های صادقانه به سوالات نظرسنجی‌های اپلیکیشن نظرسنجی در پولر، نظرات این بخش های جامعه را منعکس می‌کنند.

کافی است در فروشگاه‌های نرم افزاری مانند کافه بازار و پلی استور، کلمه ((پولر)) و یا ((poller)) را جستجو کنید و آن را برروی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید، در نظر داشته باشید که نرم افزار نظرسنجی پولر رایگان است. بعد از نصب موفق برنامه، از صفحه عضویت اطلاعات خود را در وارد کنید تا عضو خانواده بزرگ نظرسنجی آنلاین پولر شوید. توجه کنید که این برنامه برروی دستگاه‌هایی با نسخه اندروید 4.4 به بالا قابل نصب است. پس از عضویت و متناسب با ویژگی‌های فردی ثبت شده در پروفایل شما، نظرسنجی‌های آنلاین مختلف برای شما تخصیص داده می‌شود. شما با شرکت در نظرسنجی‌ آنلاین امتیازاتی کسب می‌کنید که نام آن پاپاسی است. در نظر داشته باشید که امتیازات به‌دست آمده را فقط می‌توانید در محیط بازارچه برنامه و یا شرکت در قرعه کشی‌های ماهیانه استفاده نمایید.

رابطه نرم افزار نظرسنجی پولر و بهبود کیفیت کالا و خدمات

پس از عضویت و تکمیل فرم اطلاعات فردی شما، هویت شما در برنامه نظرسنجی آنلاین پولر باید تایید شود و شما می‌توانید در نظرسنجی‌هایی که برای شما در اپلیکیشن فعال می‌شوند شرکت کنید و امتیاز آن‌ها را کسب کنید. اطلاعات حاصله از این نظرسنجی‌ها به طور مستقیم در اختیار تولیدکنندگان یا ارائه دهندگان خدمات قرار می گیرد. هر نظرسنجی حداکثر ۵ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که نظرات شما قطعا اثرگذارند و دقت و صداقت شما در پاسخگویی به سوالات نظرسنجی‌ها، اهمیت والایی در ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات در سطح جامعه دارد.

موضوع برخی از نظرسنجی‌ها عمومی و واحد امتیاز آن‌ها پاپاسی است که این امتیازها را می‌توان برای شرکت در قرعه کشی‌های دوره‌ای خرج کرد. موضوع برخی دیگر از نظرسنجی‌ها اختصاصی و در مورد محصولات خاص است که امتیاز آن‌ها ارزش تومانی دارد و پس از پاسخگویی به نظرسنجی آنلاین ، به حساب کاربری شما اضافه می‌شود و شما می‌توانید معادل موجودی خود از بازارچه‌ی اپلیکیشن نظرسنجی پولر خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب پولر

مقالات بیشتر

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
وبلاگ

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی

سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور می‌کردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه می‌شدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو می‌کرد که

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت
وبلاگ

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند

اطلاعات دموگرافیک
وبلاگ

از کی بپرسیم؟

در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه روش‌هایی برای نوشتن یک پرسشنامه