کسب درآمد از اینترنت دروغ است یا خیر؟

کسب درآمد از اینترنت دروغ است یا خیر؟

پیشنهاد میکنم عبارت ((کسب درآمد از اینترنت)) را جستجو کنید. در کسری از ثانیه صدها سایت برای شما در نتایج گوگل رژه خواهند رفت که به شما تضمین می‌دهند فقط با صرف هزینه بسیار کم و فقط با روزانه ۲ ساعت کار کردن در منزل، به درآمد میلیونی خواهید رسید! شما هیجان زده می‌شوید و این پکیج طلایی را با هزینه بسیار بسیار کم تهیه می‌کنید و در نهایت چند فایل pdf دریافت می‌کنید که احتمالا پر شده از جملات انگیزشی که به شما پیشنهاد می‌کند آرزوهای خود را دنبال کنید و مسیر موفقیت خود را به دقت ترسیم کنید! تبریک میگوییم. شما الان پولدار شده‌اید.

برخی سایت‌ها انصاف بیشتری دارند و فقط به شما پکیج یا بسته موفقیت و پولسازی معرفی نمی‌کنند. بلکه از شما درخواست می کنند که یک فایل یا یک متن یا محصول را به اشتراک گذاشته و به تعداد افرادی که از سمت شما معرفی شده باشند مبلغ مشخصی پرداخت می‌کنند. به همین سادگی و باز هم شعار درآمد میلیونی در ماه! این روش طبیعتا برای شما کسب درآمد خواهد داشت ولی شاید به صد هزار تومان هم در ماه و یا سال نرسد!

کسب درآمد از طریق اینترنت دروغ است؟

قصد نداریم بگوییم که کسب درآمد از طریق اینترنت یک دروغ است. اصلا اینطور نیست. سایت‌های زیادی در جهان و ایران وجود دارند که درآمد میلیاردی در ماه دارند. ولی به شما اطمینان می‌دهیم که هیچکدام از این سایت ها یک پکیج طلایی از اینترنت نخریدند و برای موفقیت هم خیلی بیشتر از یکی دوساعت در روز تلاش کرده اند. سایت‌هایی که به شما پکیج موفقیت و یا کسب درآمد می‌فروشند قصد کمک کردن به شما را ندارند. بلکه شما را طعمه خود درنظر گرفته و تلاش می کنند که با شعار های زیبا و وعده‌های رویایی شمارا متقاعد کنند که راه موفقیت فقط و فقط در این پکیج طلایی قرار است و شما هم بسیار خوش شانس هستید که با این سایت آشنا شده‌اید.

چیزی که می‌خواهیم بگوییم این است : “نابرده رنج گنج میسر نمی شود” و هیچ نقشه گنجی با قیمت ۱۰ الی ۵۰ هزار تومان به فروش نمی‌رسد. دسترسی به گنج نیازمند صرف زمانی بیشتر از ۲ ساعت در روز است. این اطمینان را می‌دهم که اگر به جای خرید پکیج های کسب درآمد اینترنتی به دنبال ارتقاء سطح تخصصی خودتان در یک زمینه مانند نرم افزار یا ارائه خدمات اینترنتی باشید قطعا درآمد بهتری را به مرور زمان خواهید داشت.

کسب درآمد از نظرسنجی

این نوع از کسب درآمد بیشتر به واقعیت نزدیک است و با صداقت بیشتری هم با شما صحبت می‌کند. شما در این روش میلیاردر و یا میلیونر نمی‌شوید. از شما درخواست هزینه نمی‌کند و نیازی نیست فایل و یا محصولی به دیگران معرفی کنید. شما نظر خود را طی پاسخ به سوالات مختلف در سایت نظرسنجی ثبت می‌کنید و در ازای آن مبلغ تومانی، کد تخفیف یا شانس شرکت در قرعه کشی بدست می‌آورید. پولر بعنوان محصول شرکت راهبر بازار یک سایت نظرسنجی آنلاین در ایران است که می‌توانید با شرکت در نظرسنجی های آن کسب درآمد کنید و یا شانس برنده شدن در قرعه کشی بدست آورید.

امتیازهای پولر به دو دسته تقسیم می‌شوند: امتیازهای پولی و امتیازهای قرعه‌کشی. امتیازهای پولی به تومان هستند و شما معادل آن، اعتبار پولی در حساب کاربری خود دریافت می‌کنید. با امتیازهای پولی می‌توانید از صفحه بازارچه پولر، خدمات مختلفی را خریداری کنید. شارژ سیم کارت اعتباری، شارژ اعتبار تاکسی آنلاین، کمک به مؤسسات خیریه، تخفیف ویژه از سرویس‌های آنلاین سفارش غذا، شارژ اعتبار یا تخفیف روی بیمه، بُنِ خرید از فروشگاه آنلاین، کارت‌های عضویت ویژه و… از جمله خدماتی هستند که در بازارچه پولر در دسترس اعضاء قرار می‌گیرند. امتیازهای قرعه کشی ، ارزش پولی ندارند اما با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانید در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای پولر شرکت کنید. هر اندازه امتیاز قرعه‌کشی بیشتری داشته باشید، شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌یابد. به قوانین احتمال اعتماد کنید!

جایزه بزرگ‌تری در پولر وجود دارد که مربوط به افزایش کیفیت کالا و خدمات در کشور است. به این صورت که نظرات جمع آوری شده از شما تحلیل شده و در اختیار تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات قرار میگیرد تا آن‌ها با استفاده از این نظرات، کیفیت کالاها و خدمات خود را بنا به سلایق مصرف کننده بهبود بخشند. بنابراین شما با نظرات خود نقشی مستقیم در بهبود کالاها و خدماتی که در اجتماع نیاز دارید ایفا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب پولر

مقالات بیشتر

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
وبلاگ

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی

سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور می‌کردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه می‌شدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو می‌کرد که

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت
وبلاگ

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند

اطلاعات دموگرافیک
وبلاگ

از کی بپرسیم؟

در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه روش‌هایی برای نوشتن یک پرسشنامه