قرعه‌کشی‌های ماهانه پولر

قرعه‌کشی‌های ماهانه پولر

شما کاربران عزیز می‌توانید با پاپاسی‌هایی که در هر نظرسنجی کسب می‌کنید شانس برنده شدن در قرعه کشی‌های ماهانه پولر را داشته باشید. در این پست آموزش خواهیم داد چطور شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه کشی پولر داشته باشید.

پولر یک اپلیکیشن نظرسنجی آنلاین است. گروه‌های مختلف مردم با نصب پولر و پاسخ دادن به انواع نظرسنجی‌های آنلاین می‌توانند امتیاز مربوط به نظرسنجی را دریافت کرده و شانس برنده شدن در قرعه کشی را افزایش دهند.در نظر داشته باشید که شرکت در نظرسنجی‌های اپلیکیشن پولر تنها یک سرگرمی نیست، گروه‌های  منتخب در حقیقت نماینده‌ی بخش‌هایی از جامعه‌ی ما هستند که با پاسخگویی صادقانه به سوالات نظرسنجی‌ها، نظرات این بخش های جامعه را منعکس می‌کنند.

پس از عضویت متناسب با ویژگی‌های فردی ثبت شده در پروفایل شما، نظرسنجی‌های آنلاین برای شما تخصیص داده می‌شود. شما با شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین امتیازاتی کسب می‌کنید. در نظر داشته باشید میزان مشارکت بیشتر شما در نظرسنجی ها باعث افزایش شانس برنده شدن شما در قرعه کشی های ماهانه پولر خواهد شد.

قرعه‌کشی‌ پولر

محیطی است در برنامه پولر که می‌توانید امتیازات پاپاسی کسب شده را در آن خرج کنید. قرعه کشی‌ها بصورت ماهانه برگزار می‌شود که نتایج آن در سایت و شبکه های اجتماعی پولر اطلاع رسانی خواهد شد. علاقمندان نیز می‌توانند مراسم قرعه کشی را بصورت زنده از لایو اینستاگرام پولر ملاحظه کنند. هر پاپاسی ۱ شانس برای برنده شدن است و هرمیزان پاپاسی بیشتری داشته باشید، شانس شما برای برنده شدن بیشتر خواهد بود.

چطور (پاپاسی) دریافت کنم؟

موضوع برخی از نظرسنجی‌ها عمومی است و در مورد محصول و یاخدمات عمومی است که امتیاز آن‌ها (پاپاسی) است و پس از پاسخگویی به نظرسنجی، به حساب کاربری شما اضافه می‌شود و شما می‌توانید معادل موجودی خود را در قسمت قرعه کشی تبدیل به شانس برنده شدن در قرعه‌کشی کنید. همراهانی که در وقت طلایی پولر در نظرسنجی های پولری شرکت کنند می‌توانند امتیاز بیشتری نیز کسب کنند.

چطور در قرعه‌کشی‌های پولر شرکت کنیم.

پس از کسب پاپاسی در نظرسنجی ها می‌توانید از منوی برنامه وارد محیط قرعه کشی پولر شوید. از قسمت قرعه کشی های فعلی برروی گزینه شرکت کردن کلیک کنی و تعداد پاپاسی مدنظر را برای قرعه کشی مشخص کنید. همانطور که ذکر شد هر میزان که پاپاسی بیشتری برای قرعه کشی مشخص کنید شانس بیشتری برای آن قرعه کشی خواهید داشت. گفتنی است که پاپاسی هایی که درنظرسنجی های مختلف کسب کرده اید تا پایان بهمن ماه سال جاری اعتبار دارد و درصورتی که از آن‌ها استفاده نکنید مقدار آن برابر با صفر خواهد شد و قابل انتقال به سال بعد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب پولر

مقالات بیشتر

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
وبلاگ

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی

سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور می‌کردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه می‌شدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو می‌کرد که

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت
وبلاگ

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند

اطلاعات دموگرافیک
وبلاگ

از کی بپرسیم؟

در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه روش‌هایی برای نوشتن یک پرسشنامه