هر پاپاسی چند میلیون می ارزد؟

هر پاپاسی چند میلیون می ارزد؟

ارزش یه پاپاسی رو هم نداره … این جمله را یا شنیده اید و یا استفاده کرده اید. ولی آیا معنی کلمه پاپاسی را می دانید؟ پاپاسی چیست؟ می‌توان حدس زد که احتمالا یک واحد پولی است که دیگر از آن  استفاده نمی‌شود و یا شاید هم یک صفت باشد که بتوانیم به هر چیز بی ارزشی نسبت دهیم!!! در این مقاله به شما ثابت میکنیم که یک پاپاسی می تواند حتی تا چند میلیون تومان هم ارزش داشته باشد و بررسی می‌کنیم که پاپاسی چه ارتباطی با نظرسنجی آنلاین دارد؟

با جستجو در اینترنت به نتایج مختلفی میرسید. برخی پاپاسی را یک واحد پولی کم ارزش در دوران قاجار ذکر کرده‌اند و برخی نیز معتقدند این واحد پولی از زمان ساسانی در ایران رواج داشته است. پولی به نام پشیز نیز در دوره ساسانی ضرب شده و سکه مسی یا برنزی کم ارزش بوده که معادل فلوس یا پاپاسی به حساب می‌آمده است و در اشعار شاعرانی مانند ناصرخسرو و فردوسی ذکر شده است. ابن خلدون آن را یک بیست و چهارم درهم و ابوریحان بیرونی یک شصتم درهم معادل فلس یا فلوس دانسته‌اند.

از امروز پاپاسی ارزش میلیونی دارد

با اپلیکیشن نظرسنجی آنلاین پولر، معنای جدیدی برای پاپاسی ابداع کرده ایم. یعنی هر پاپاسی می‌تواند چند میلیون تومان ارزش داشته باشد!! کافی است ۴ مرحله را طی کنید تا بیشتر متوجه منظور ما شوید.

پاپاسی واحد امتیاز نظرسنجی‌های با ارزش غیر ریالی است که می‌توان از پاپاسی‌های کسب شده از پاسخگویی به نظرسنجی‌ها برای شرکت در قرعه کشی های دوره ای استفاده کرد.

  1. پولر را دانلود و نصب کنید.

  • اپلیکیشن پولر رو به فارسی “پولر” یا انگلیسی “Poller” جستجو و نصب کنید.
  • شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • پیامکی حاوی کد تایید برایتان فرستاده می‌شود، کد تایید را وارد کرده و وارد اپلیکیشن شوید.
  1. عضو اپلیکیشن نظرسنجی پولر شوید.

  • وارد اپلیکیشن شده و ثبت نام کنید.
  • ما با شما تماس می‌گیریم.
  • به همین راحتی عضو پولر می شوید.
  1. در نظرسنجی های شرکت کنید.

  • حالا وقت آن است تا در نظرسنجی‌های متفاوت و هیجان‌انگیز ما شرکت کنید.
  • نظرسنجی ها بصورت هفتگی هستند.
  1. پاپاسی خرج کنید و میلیونی دریافت کنید.

  • بعد از این که در نظرسنجی‌های عمومی شرکت کردید، بابت هر نظرسنجی چند پاپاسی می‌گیرد که می‌توانید در قرعه‌کشی پولر شرکت کرده و جایزه‌های خوبی برنده شوید. اولین قرعه کشی پولر را  که در اردیبهشت انجام می شود از دست ندهید.

چرا باید پولر را نصب کنید

برنامه ای برای ثبت نظرات، علایق و دیدگاه‌های شما ایجاد کرده‌ایم. فرقی ندارد نظر شما در مورد یک محصول مثبت باشد یا منفی، فقط کافیست نظر خود را صادقانه ثبت کنید. نظرات شما گردآوری می‌شوند و در اختیار صاحبان تولیدات و خدمات قرار می‌گیرند. این اطلاعات به آنها کمک خواهد کرد تا کیفیت کالاها و خدمات خود را بنا به سلایق مصرف کنندگان بهبود ببخشند.

درواقع با مشارکت در سامانه نظرسنجی پولر هم شانس برنده شدن جوایز میلیونی در قرعه کشی های ماهانه و سالانه را دارید و هم در بهبود کیفیت کالا و خدمات کشورمان سهمی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب پولر

مقالات بیشتر

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
وبلاگ

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی

سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور می‌کردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه می‌شدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو می‌کرد که

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت
وبلاگ

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند

اطلاعات دموگرافیک
وبلاگ

از کی بپرسیم؟

در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه روش‌هایی برای نوشتن یک پرسشنامه