نظرسنجی سینمای آنلاین

نظرسنجی سینمای آنلاین

شاید تا چند سال پیش برای دسترسی به محتواهایی همچون اخبار، فیلم و سریال، مسابقات مختلف ورزشی و غیره پلتفرمی بجز تلوزیون و رادیو در دسترس نبود. اما امروزه رقابت سختی بین برندها برای کلمات کلیدی همچون سینمای آنلاین و تماشای فیلم آنلاین در موتورهای جستجو وجود دارد. با شنیدن این کلمات کدام برندهای خارجی و داخلی به ذهن شما خطور می‌کند؟ در این مقاله این موضوع را بررسی میکنیم که چه درصدی از کاربران برای مشاهده یا دانلود فیلم خارجی و سریال از سرویس های اینترنتی استفاده میکنند. طبق آماری که سایت emarketer برای سال 2018 منتشر کرده است، 37درصد جمعیت آمریکا، در سرویس نت فیلیکس عضویت دارند.

نظرسنجی سینمای آنلاین

درنظرسنجی شماره 042 پولر، ما از 1887 کاربر پولری پرسیدیم که ((برای دانلود سریال ایرانی و فیلم ترجیح می دهید از سرویس های آنلاین فیلم ( فیلیمو و نماوا و اپیدو ، … )استفاده کنید یا تلویزیون؟)). 34% کاربران جواب مثبت به این سوال دادند که آمار بسیار نزدیکی به نتایج سایت ایمارکتر دارد.
در سوال بعدی از کاربران پرسیدیم که ((شما بیشتر از کدام سرویس آنلاین فیلم ایرانی استفاده می کنید؟)) در این نظرسنجی بیشترین رای برای محصولات صباایده (آپارات و فیلیمو) بدست آمد و نماوا و لنز در رتبه های بعدی قرار دارند.

نظرسنجی سینمای آنلاین

سوال اینجاست با توجه به هزینه های بسیار زیاد زیرساخت و مارکتینگ و برندینگی که توسط هر یک ازین برندها انجام شده، نتایج بدست آمده برای ایشان مطلوب است یا میتوان به نتایج بهتر با روش های بهینه تر دست یافت؟ راهبر بازار در 17مین سال فعالیت خود در حوزه تحقیقات و بازاریابی آماده است تا برای برندهای نام برده شده، مسیر بهتر و کوتاه تری تا موفقیت ترسیم کند. برای تحقق این هدف ابزار نظرسنجی اینترنتی پولر را پیشنهاد میکنیم که بیش از 3000 کاربر در کل کشور دارد که میتواند در کوتاه ترین زمان، نظرات کاربران هدف شما را جمع آوری، تحلیل و در اختیار شما قرار دهد.

برای ثبت سفارش می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید :

تهران، بزرگراه حقانی، خیابان دیدار شمالی، پلاک 3

02157645000

02157645555

02157645111

info.rahbarbazaar.com
info.poller.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب پولر

مقالات بیشتر

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
وبلاگ

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی

سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور می‌کردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه می‌شدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو می‌کرد که

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت
وبلاگ

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند

اطلاعات دموگرافیک
وبلاگ

از کی بپرسیم؟

در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه روش‌هایی برای نوشتن یک پرسشنامه