نظر_من_مهم_است

#نظر_من_مهم_است

همه تبلیغات های ماه رمضان از هلال ماه استفاده می‌کنند. شرکتی که در آن مشغول به کار هستم کار تیمی را خوب انجام نمی‌دهد. ساعت کار مفید در شرکت‌ها کمتر از ۲ ساعت است. سرعت اینترنت در منطقه ما بسیار پایین است. کیفیت محصولات تولیدی فلان کارخانه افت کرده است… همه ما پیرامون محیطی که با آن ارتباط داریم نظرات و یا حتی شاید انتقاداتی داشته باشیم. مانند این که اگر من مدیر تبلیغات بودم از عناصر دیگری برای بنر ماه رمضان استفاده می‌کردم و یا اینکه برای حل مشکل مدیریتی شرکت خودمان، جلسات گروهی و منظم را پیشنهاد می‌کردم و یا فرم گزارش‌دهی و گزارش‌گیری با استاندارد جدیدی ایجاد می کردم که عملکرد بیشتری را به دنبال داشته باشد…

همه ما عبارت حقوق شهروندی را شنیده‌ایم. ولی آیا با وظایفی که بعنوان شهروند برعهده داریم آشنایی داریم؟ آیا هیچ وظیفه ای بعنوان یک شهروند برعهده ما نیست و باید صرفا انتظار داشته باشیم شهر ما، شرکت ما و یا محله ما خود به خود پیشرفت کند و ما نیز صرفا نظاره‌گر این پیشرفت ها باشیم؟

سعی و تلاش برای مشارکت در اداره شهر، افزایش حس تعلق خاطر خود به محله و شهر محل سکونت خویش، تشویق و ترغیب همشهریان خود به مشارکت در امور شهر، مواردی از وظایف شهروندی است که ما برعهده گرفته ایم و درصورتی که این وظایف را اجرایی نکرده ایم، نباید انتظار پیشرفت و یا بهبود کیفیت شهر و زندگی و محل کار خود را داشته باشیم.

نظر من مهم است

ما یک پویش ملی (هشتگ) ایجاد کرده ایم با #نظرمنمهم_است. ما می خواهیم پیرامون مسائل عمومی و اختصاصی نظر بدهیم. ما می‌دانیم که نظرات ما می‌تواند تاثیر بسزایی در تولید و کیفیت کالا و خدمات داشته باشد. نظر من مهم است و می‌خواهم نظرم را به گوش تولید کننده و یا عرضه کننده خدمات برسانم. چطور نظرات مختلف خود را برای ۲۰ محصول و خدمات ثبت کنم؟ چطور از دوستان و همکارانم بخواهم در این پویش ملی شرکت کنند و با ثبت نظرات خود به بهبود کیفیت کالا و خدمات یاری رسانند؟

برای هرچه بهتر اجرایی شدن این پویش، تیم تحقیقات بازاریابی راهبربازار یک اپلیکیشن نظرسنجی آنلاین به نام پولر منتشر کرده است تا بتواند نظرات افراد مختلف را پیرامون موارد خاص ثبت کند. محصولات و خدمات مختلف مانند شوینده ها، مواد غذایی، بازی های آنلاین و غیره در این اپلیکیشن مورد نظرسنجی قرار می گیرند تا طبق نظر شما شهروندان و کاربران، تغییرات ساختاری و کیفیتی در آن محصول یا خدمات ایجاد شود.

من هم میتوانم در #نظرمنمهم_است عضویت داشته باشم؟

کافی است در فروشگاه‌های نرم افزاری مانند کافه بازار و پلی استور، کلمه ((پولر)) و یا ((poller)) را جستجو کنید و آن را برروی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. در نظر داشته باشید که این نرم افزار رایگان است و هیچ هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت. بعد از نصب موفق برنامه از صفحه عضویت اطلاعات خود را وارد کنید تا عضو خانواده نظرسنجی پولر شوید. توجه کنید که این برنامه بر روی دستگاه‌هایی با نسخه اندروید 4.4 به بالا قابل نصب است. پس از عضویت متناسب با ویژگی‌های فردی ثبت شده در پروفایل شما، نظرسنجی‌های آنلاین متفاوتی به شما تخصیص داده می‌شود.

فرقی ندارد نظر شما در مورد یک محصول مثبت باشد یا منفی، فقط کافیست نظر خود را با صداقت ثبت کنید. نظرات شما گردآوری می‌شوند و در اختیار صاحبان تولیدات و خدمات قرار می‌گیرند. مجموع این نظرات به تولیدکنندگان کمک می کند تا کیفیت کالاها و خدمات خود را بنا به سلایق مصرف‌کنندگانشان بهبود بخشند.

پس از عضویت، هویت شما تایید می‌شود و می‌توانید در نظرسنجی‌هایی که برای شما در اپلیکیشن فعال می‌شوند شرکت کنید و امتیاز آن‌ها را کسب کنید. هر نظرسنجی بین 3 تا 10 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که نظرات شما قطعا اثرگذارند و دقت و صداقت شما در پاسخگویی به سوالات نظرسنجی‌ها، اهمیت والایی در ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات در سطح جامعه دارد. برخی از نظرسنجی‌ها جنبه عمومی دارد و برخی دیگر نیز به‌طور اختصاصی راجع به یک محصول خاص صورت می‌پذیرد. تفاوت بین نظرسنجی‌های عمومی و یا اختصاصی به سطح کاربری شما مرتبط است.

ما قدردان حضور شما در (#نظرمنمهم_است) هستیم

هدف اصلی از این پویش ملی انجام وظایف شهروندی و مشارکت در بهبود کیفیت کالا و خدمات است. ما تصمیم گرفتیم به پاس همراهی شما در این پویش برای هرنظرسنجی که در آن شرکت می‌کنید جوایزی به شما تخصیص دهیم.

موضوع برخی از نظرسنجی‌ها عمومی و واحد امتیاز آن‌ها پاپاسی است که این امتیازها را می‌توان برای شرکت در قرعه کشی‌های دوره‌ای خرج کرد. موضوع برخی دیگر از نظرسنجی‌ها، اختصاصی و در مورد محصولی خاص است که امتیاز آن‌ها ارزش تومانی دارد و پس از پاسخگویی به نظرسنجی، به حساب کاربری شما اضافه می‌شود و شما می‌توانید معادل موجودی خود را در قسمت بازارچه اپلیکیشن و در پیشنهادهای متفاوتی که به شما عرضه می‌شود، خرج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب پولر

مقالات بیشتر

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
وبلاگ

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی

سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور می‌کردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه می‌شدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو می‌کرد که

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت
وبلاگ

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند

اطلاعات دموگرافیک
وبلاگ

از کی بپرسیم؟

در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه روش‌هایی برای نوشتن یک پرسشنامه