تجربه مایکروسافت در تحقیقات بازاریابی

تجربه مایکروسافت در تحقیقات بازاریابی

مایکروسافت تحقیقات کاربردی دقیقی به منظور افزایش و توسعه محصولات خود در مسیری که بیشترین منفعت را برای مشتریان خود دارد، انجام داد. هدف تحقیقات کاربردی افزایش راحتی کاربر به منظور یادگیری بهتر و به خاطر ماندن آن است. گروه کارکردی مایکروسافت قسمت مهمی از این تلاش است. این گروه در سال ۱۹۸۸ به منظور ادغام نظرات کاربران در طراحی فرایند توسعه مایکروسافت و محصول نهایی شکل گرفت.

کلید موفقیت (آگاهی بالا و فروش بیشتر) در آفیس ۲۰۰۷ این بود که محصول با دقت طراحی شد و توسط گروه کارکردی مورد تست قرار گرفت. در یک آزمایش تحت کنترل، از یک گروه کاربران کامپیوتر خواسته شد با آفیس ۲۰۰۷ کار کنند. دو گروه دیگر با نسخه‌های قبلی کار کردند. یک گروه با آفیس ۲۰۰۳ و یک گروه با آفیس XP. هر سه گروه، محصول را بر اساس سهولت استفاده، قابلیت‌ها و بهبود تجربه کاربری سنجیدند. آفیس ۲۰۰۷ به طور قابل ملاحظه‌ای رتبه بهتری نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر در تمام عامل‌ها دریافت کرد. که در نتیجه منجر به معرفی این نسخه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات بیشتر

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
وبلاگ

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی

سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور می‌کردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه می‌شدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو می‌کرد که

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت
وبلاگ

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند

اطلاعات دموگرافیک
وبلاگ

از کی بپرسیم؟

در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه روش‌هایی برای نوشتن یک پرسشنامه