وقت طلایی پولر

وقت طلایی پولر

چرا وقت طلاست؟ وقت و عمر بدون شک ارزشمندترین دارایی انسان است، چرا كه هرگز قابل برگشت نیست و بازتولید نمی‌شود. وقت را نه می‌توان به كسی داد و نه می‌توان از كسی قرض گرفت. فقط می‌توان از زمان به نحو احسن استفاده كرد. وقت تنها دارایی مشترك بین انسان‌ها است كه برخی درست از آن بهره می برند و حتی ثانیه ها برایشان ارزشمند است و در ثانیه ها موفقیت خود را مشاهده می كنند. ولی برای برخی روزها و ماهها و سال ها و کل عمر ارزشی ندارد.
چگونگی استفاده بهینه از وقت به این است كه انسان با برنامه ریزی صحیح، كارهای خود را با تنظیم خاصی بین ساعات شبانه روز تقسیم كند و هر ساعت یا هر چند ساعت را برای انجام كاری قرار داده و به این برنامه و نظم ادامه دهد، به گونه ‏ای كه اگر روزی در نظم و برنامه ‏اش خللی وارد شد احساس چالش و كمبود كرده و به جبران آن بپردازد.

وقت طلایی پولر چیست؟

ما در پولر ارزش ثانیه های شما را می‌دانیم و به آن احترام می‌گذاریم و به همین دلیل وقت طلایی را در پولر فعال کرده ایم! از لحظه‌ای که پرسشنامه ای در پولر فعال می‌شود شما به مدت مشخصی (بین ۳ روز تا ۷ روز) فرصت دارید تا در نظرسنجی مربوطه شرکت کنید و پاپاسی یا تومان آن نظرسنجی را دریافت کنید. عزیزانی که نظرات خود را در روز اول ثبت کنند تا سقف ۵۰٪ امتیاز بیشتری از امتیاز اصلی آن نظرسنجی را دریافت خواهند کرد و همراهانی که در روز دوم در نظرسنجی شرکت کنند تا سقف ۲۰٪ امتیاز بیشتر از امتیاز اصلی را دریافت خواهند کرد و همچنین همراهانی که از روز سوم به بعد در نظرسنجی های پولر شرکت می‌کنند همان امتیاز اصلی را دریافت خواهند کرد. بنابراین اگر در همان روزهای اول و دوم فعال سازی هر نظرسنجی در آن مشارکت کنید می‌توانید امتیازات بیشتری بدست بیاورید. نوتیفیکیشن ها و پیامک‌های پولر به شما کمک می‌کنند تا در صورت فعال شدن هر نظرسنجی در اپلیکیشن، بتوانید در وقت طلایی به آن پاسخ دهید. از وقت طلایی تان خوب استفاده کنید!

وقت طلایی پولر برای چه افرادی فعال است؟

اگر هنوز عضور خانواده پولر نشده‌اید کافی است، در فروشگاه‌های نرم افزاری مانند کافه بازار و پلی استور، کلمه ((پولر)) و یا ((poller)) را جستجو کنید و آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید، در نظر داشته باشید که این نرم افزار رایگان است و هیچ هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت. بعد از نصب موفق برنامه از صفحه عضویت اطلاعات خود را وارد کنید تا عضو خانواده نظرسنجی آنلاین پولر شوید. توجه کنید که این برنامه برروی دستگاه‌هایی با نسخه اندروید 4.4 به بالا قابل نصب است.
پس از عضویت، هویت شما تایید می‌شود و شما می‌توانید در نظرسنجی آنلاین که برای شما در اپلیکیشن فعال می‌شوند شرکت کنید و امتیاز آنها را کسب کنید. هر نظرسنجی 10-3 دقیقه زمان شما را خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که نظرات شما قطعا اثرگذارند و دقت و صداقت شما در پاسخگویی به سوالات نظرسنجی‌ها، اهمیت والایی در ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات در سطح جامعه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب پولر

مقالات بیشتر

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
وبلاگ

زندگی منهای تحقیقات بازاریابی

سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور می‌کردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه می‌شدید. تابلو تبلیغاتی که هر فردی را کنجکاو می‌کرد که

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت
وبلاگ

۵ دقیقه زمان برای بهبود کیفیت

تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و نمی توان بدون گوشی هوشمند

اطلاعات دموگرافیک
وبلاگ

از کی بپرسیم؟

در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه روش‌هایی برای نوشتن یک پرسشنامه