تیم پولر از سال 1382 با اجرای پروژه های متعدد تحقیقات بازاریابی و نظرسنجی های مختلف از گروه های متنوع مردم سعی دارد دیدگاه ها و خواسته های مصرف کنندگان را بصورت تحلیلی و همراه با ارائه مشاوره بازاریابی در اختیار تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالاها و خدمات قراردهد.
پولر همگام با روندهای رو به رشد جهانی و پیشرفت تکنولوژی، روش های استفاده از کاغذ و قلم را که مستلزم هزینه و زمان زیاد بوده است را پشت سر نهاد و با استفاده از تیم برنامه نویسی داخلی و مجرب خود بستری مناسب برای نظرسنجی های آنلاین تهیه کرد.نام این راهکار کاربردی “پولر” است که به زبان انگلیسی نیز “Poller” خوانده می شود و به مفهوم رای و نظر گیرنده بوده و امکان جمع آوری نظرات طیف گسترده ای از مردم را در مدت بسیار کوتاه و با هزینه های به مراتب کمتر فرآهم می کند.
تیم پولر تلاش می کنند که هر روز با تعداد بیشتری از علاقمندان به پژوهش آشنا شده و در مسیر اعتلای فرهنگ “تصمیم براساس مطالعه” گام بردارند.
تحقیق دقیق- تحلیل عمیق- ارائه طریق