وبلاگ
زندگی منهای تحقیقات بازاریابی
سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور میکردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه میشدید. تابلو تبلیغاتی که هر
سال ۱۳۸۰ وقتی از خیابان ملاصدرای تهران عبور میکردید با تابلو تبلیغاتی نوکیا ۳۳۱۰ مواجه میشدید. تابلو تبلیغاتی که هر
تصور کنید گوشی هوشمند خود را ۲۴ ساعت همراه خود نداشته باشید. حتی تصور این موضوع هم سخت است و
در مقالات قبلی پیرامون موضوعات مختلفی راجع به نظرسنجی و تهیه پرسشنامه آنلاین بحث کرده ایم. پس میدانیم از چه
در یک نظرسنجی مشخص شد وقتی بیشتر افراد به چگونگی بهبود کیفیت سخنرانی فکر می کنند ، اغلب یکی از مهمترین ابزارهایی
تجزیه و تحلیل رقبا در بازاریابی چگونه است ؟ آیا به دنبال راهی برای بهینه سازی فرایند بازاریابی آنلاین خود
تجارت با مصرفکننده (B2C) که مخفف Business to Customer میباشد به فرآیند فروش مستقیم محصولات و خدمات بین مشاغل و