صبر کنید...

نظرسنجی لغو عضویت

رویگردانی مشتری اتفاقی ناراحت‌کننده برای هر کسب‌و‌کاری است و در عین حال، فرصتی فوق‌العاده برای بهبود فرایندها است، چرا که ارائه‌دهندگان خدمت می‌توانند دلیل ترک یا قطع سرویس از سوی مشتری و رویگردانی...

اهداف تحقیق

پرسشنامه مهم‌ترین ابزار جمع‌آوری داده در علوم اجتماعی محسوب می‌شود، با استفاده از پرسشنامه که روشی رایج برای جمع‌آوری داده می‌باشد، میتوان به اطلاعات انبوه و ارزشمندی دست یافت...

نسخه 5.0 پولر منتشر شد

همراهی با نظرات شما بی نظیر است. دریافت نظرات مثبت و منفی و حتی انتقادات شما انرژی زیادی برای ادامه مسیر به تیم پولر انتقال می‌دهد. به پاس همراهی شما و قدرادانی از تمامی نظرات...

انواع سوالات نظرسنجی

با پرسیدن سوالات درست می‌توانید بیشتر در مورد مشتریانتان یاد بگیرید. اما چه نوع سوالی باید پرسید؟ انواع سوالات نظرسنجی چه مواردی می‌تواند باشد؟ هر نوع سوال نظرسنجی را چه زمانی باید پرسید؟

چرا پولری شویم؟

جواب‌هایی که شما به پرسشنامه‌ آنلاین و نظرسنجی‌های پولر می‌دهید، به شرکت تولید کننده محصول یا خدمت کمک می‌کند با نحوه تفکر و رفتار مشتریان و مخاطبان خود آشنا شود. این شناخت در ادامه به چه کار می‌آید؟

بهترین زمان برای نظرسنجی

داده و اطلاعات برای هر کسب و کاری به منزله مایه حیات آن سازمان است. هر سازمانی برای تولید یا بهبود خدمت رسانی خود نیاز به اطلاعاتی از مشتریان و مخاطبان خود دارد. عدم توجه به این داده‌ها ممکن است خسارات زیادی در بر داشته باشد.

۸ نکته برای طراحی نظرسنجی آنلاین

نظرسنجی علاوه بر نکات مثبتی که دارد اگر خوب طراحی نشود ممکن است بازخورد مناسب به آن داده نشود و همچنین حتی ممکن است تعدادی از جامعه هدف خود را از دست بدیم. چرا که افراد، دیگر علاقه‌ای به ادامه همکاری با ما نخواهند داشت...

نظرسنجی رضایت‌مندی مشتریان

پیش از این تصور عمومی به این صورت بود که اگر شرکت‌ها بر روی انتظارات مشتری تمرکز داشته باشند قطعا موفق خواهند بود. اما امروزه این دیدگاه برای شرکت‌های محبوب تغییر کرده، به طوری که دیگر رقابت بر روی بهترین تجربه کاربری است...

5 برند برتر دنیا در سال ۲۰۱۸

با مقایسه جدول 5 برند برتر دنیا در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ می‌توانیم دریابیم که رویکرد دنیا به کدام سمت است و ...