صبر کنید...

بهترین اپ مسیریابی

نقشه های کاغذی برای شهر خود را یادتان هست؟ آخرین بار چه زمانی از این نقشه ها برای مسیریابی و یا پیدا کردن مکانی استفاده کرده‌اید؟ عجیب نیست اگر چیزی به یاد نیاورید. همگام با تکنولوژی، سبک زندگی ما نیز...

نظرسنجی موبایل

در گذشته نه چندان دور، برندهای زیادی برای انتخاب وجود نداشت. حداقل در ایران برندهایی چون نوکیا و سونی اریکسون تنها برندهای موجود در بازار بود. آیا امروز نیز چنین است؟ در این مقاله سعی می‌کنیم ...

سفارش نظرسنجی

اپلیکیشن نظرسنجی پولر برای نظرسنجی‌های حرفه‌ای در حوزه تحقیقات بازاریابی به کار می رود و در آن اعضا، براساس ویژگی‌های مختلف (دموگرافیک) انتخاب می‌شوند تا کیفیت نظرسنجی آنلاین قابل قبول باشد.

اعتبارسنجی

اولین قدم برای شروع یک استارتاپ چیست و چطور باید قدم اول را برداریم. شاید بتوانیم پاسخ را در نوشتن مدل کسب و کار و یا business model پیدا کنیم. ولی اطلاعات پیش زمینه برای این مدل را چطور بدست آوریم؟

تجربه تحقیقات بازاریابی

از طریق این طرح تحقیقاتی شرکت‌کننده محور، کسب و کارها و مشتریان، درک کامل و دقیقی از افراد واقعی و عوامل انسانی که تعیین‌کننده رفتار آنهاست، را بدست می‌آورند. زمینه سازی کسب تجربه تحقیقات...

موفقیت در نظرسنجی اینترنتی

پرسشنامه آنلاین به طور کلی روش مناسبی برای سنجش داده‌های مشتری در هر دو سطح کمی و کیفی در تحقیقات بازاریابی است. در این مقاله به دلایل عدم موفقیت نظرسنجی اینترنتی نگاهی می‌اندازیم

شروع نظرسنجی

وقتی برای انجام مطالعاتی مانند تحقیقات بازار رضایت‌ سنجی مشتریان می‌خواهید فعالیتی انجام دهید، در اولین قدم باید اهدافی روشن و قابل اندازه‌گیری داشته باشید. اما معنی داشتن هدف چیست؟

از کی بپرسیم؟

سوالات خود را باید از چه گروهی بپرسیم؟ آیا هر جامعه آماری میتواند پاسخگوی پرسشنامه ما باشد؟ در این مقاله با معنای اطلاعات دموگرافیک و اهمیت آن در نظرسنجی های انلاین و کاربرد اطلاعات دموگرافیک آشنا میشویم

افزایش نرخ پاسخ نظرسنجی

اکنون بیش از هر زمان دیگری، محققان بازار با مشارکت پایین پاسخ‌دهندگان و کاهش نرخ تکمیل نظرسنجی مواجه هستند. مشارکت موثر مخاطب نیاز به یک تجربه مناسب‌تر و کاربرپسند دارد.

نظرسنجی لغو عضویت

رویگردانی مشتری اتفاقی ناراحت‌کننده برای هر کسب‌و‌کاری است و در عین حال، فرصتی فوق‌العاده برای بهبود فرایندها است، چرا که ارائه‌دهندگان خدمت می‌توانند دلیل ترک یا قطع سرویس از سوی مشتری و رویگردانی...

اهداف تحقیق

پرسشنامه مهم‌ترین ابزار جمع‌آوری داده در علوم اجتماعی محسوب می‌شود، با استفاده از پرسشنامه که روشی رایج برای جمع‌آوری داده می‌باشد، میتوان به اطلاعات انبوه و ارزشمندی دست یافت...

نسخه 5.0 پولر منتشر شد

همراهی با نظرات شما بی نظیر است. دریافت نظرات مثبت و منفی و حتی انتقادات شما انرژی زیادی برای ادامه مسیر به تیم پولر انتقال می‌دهد. به پاس همراهی شما و قدرادانی از تمامی نظرات...