صبر کنید...

شروع نظرسنجی

وقتی برای انجام مطالعاتی مانند تحقیقات بازار رضایت‌ سنجی مشتریان می‌خواهید فعالیتی انجام دهید، در اولین قدم باید اهدافی روشن و قابل اندازه‌گیری داشته باشید. اما معنی داشتن هدف چیست؟

از کی بپرسیم؟

سوالات خود را باید از چه گروهی بپرسیم؟ آیا هر جامعه آماری میتواند پاسخگوی پرسشنامه ما باشد؟ در این مقاله با معنای اطلاعات دموگرافیک و اهمیت آن در نظرسنجی های انلاین و کاربرد اطلاعات دموگرافیک آشنا میشویم

افزایش نرخ پاسخ نظرسنجی

اکنون بیش از هر زمان دیگری، محققان بازار با مشارکت پایین پاسخ‌دهندگان و کاهش نرخ تکمیل نظرسنجی مواجه هستند. مشارکت موثر مخاطب نیاز به یک تجربه مناسب‌تر و کاربرپسند دارد.

نظرسنجی لغو عضویت

رویگردانی مشتری اتفاقی ناراحت‌کننده برای هر کسب‌و‌کاری است و در عین حال، فرصتی فوق‌العاده برای بهبود فرایندها است، چرا که ارائه‌دهندگان خدمت می‌توانند دلیل ترک یا قطع سرویس از سوی مشتری و رویگردانی...

اهداف تحقیق

پرسشنامه مهم‌ترین ابزار جمع‌آوری داده در علوم اجتماعی محسوب می‌شود، با استفاده از پرسشنامه که روشی رایج برای جمع‌آوری داده می‌باشد، میتوان به اطلاعات انبوه و ارزشمندی دست یافت...

نسخه 5.0 پولر منتشر شد

همراهی با نظرات شما بی نظیر است. دریافت نظرات مثبت و منفی و حتی انتقادات شما انرژی زیادی برای ادامه مسیر به تیم پولر انتقال می‌دهد. به پاس همراهی شما و قدرادانی از تمامی نظرات...

انواع سوالات نظرسنجی

با پرسیدن سوالات درست می‌توانید بیشتر در مورد مشتریانتان یاد بگیرید. اما چه نوع سوالی باید پرسید؟ انواع سوالات نظرسنجی چه مواردی می‌تواند باشد؟ هر نوع سوال نظرسنجی را چه زمانی باید پرسید؟

چرا پولری شویم؟

جواب‌هایی که شما به پرسشنامه‌ آنلاین و نظرسنجی‌های پولر می‌دهید، به شرکت تولید کننده محصول یا خدمت کمک می‌کند با نحوه تفکر و رفتار مشتریان و مخاطبان خود آشنا شود. این شناخت در ادامه به چه کار می‌آید؟

بهترین زمان برای نظرسنجی

داده و اطلاعات برای هر کسب و کاری به منزله مایه حیات آن سازمان است. هر سازمانی برای تولید یا بهبود خدمت رسانی خود نیاز به اطلاعاتی از مشتریان و مخاطبان خود دارد. عدم توجه به این داده‌ها ممکن است خسارات زیادی در بر داشته باشد.